PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Konsorcjum Asseco Poland złożyło najkorzystniejszą ofertę na wdrożenie "Śląskiej Karty Usług Publicznych"

Autor: PAP
05-10-2011 21:22

Oferta konsorcjum Asseco Poland i BRE Banku została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu na dostawę, wdrożenie i utrzymanie systemu "Śląska Karta Usług Publicznych" - poinformował Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego (KZK GOP). Wartość oferty złożonej przez to konsorcjum to 189,6 mln zł brutto.

Oferta konsorcjum Asseco została oceniona na 600 pkt.
Pozostałe dwie oferty złożone zostały przez konsorcja: Comarch, ATM Systemy Informatyczne, mPay i Getin Noble Bank (wartość brutto 276,6 mln zł) oraz Qumak-Sekom, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych i Bank Gospodarstwa Krajowego (wartość brutto 209,7 mln zł). Zostały one ocenione na odpowiednio 430,2 pkt. i 548,34 pkt.

Zamawiający informował wcześniej, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 196,8 mln zł brutto.

O wynikach otwarcia ofert PAP informowała 22 września.

KZK GOP na początku lipca ogłosił przetarg na Śląską Kartę Usług Publicznych.

Projekt ma na celu wdrożenie informatycznego systemu ułatwiającego realizację usług publicznych drogą elektroniczną oraz wspomagającego zarządzanie administracją publiczną. Główną ideą przedsięwzięcia jest zbudowanie zintegrowanego systemu pobierania i rozliczania płatności bezgotówkowych za usługi świadczone przez instytucje samorządowe wraz z systemem informacji, pozwalającym na pozyskiwanie danych o popycie na poszczególne usługi oraz relacjach między nimi zachodzących.

Śląska Karta Usług Publicznych, jako elektroniczny instrument płatniczy, ma pozwalać na dokonywanie elektronicznych płatności za usługi publiczne. Karta będzie służyć jako identyfikator mieszkańca, w zakresie zgodnym z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Będzie używana również w roli nośnika certyfikatu podpisu elektronicznego. Integralną częścią projektu będzie Portal Klienta - elektroniczna platforma udostępniająca i integrująca usługi publiczne świadczone drogą online. Integracja usług publicznych polegać będzie na możliwości płacenia jedną kartą za usługi we wszystkich instytucjach zaangażowanych w projekt oraz stosowaniu taryf zintegrowanych (np. Park & Ride), jak również na umożliwieniu użytkownikowi systemu skorzystania z oferty instytucji akceptujących kartę ŚKUP z poziomu Portalu Klienta, bez konieczności wielokrotnego logowania się na różnych stronach internetowych instytucji uczestniczących w projekcie.

Liderem projektu ŚKUP jest KZK GOP, a partnerami jest 19 gmin członkowskich związku (Będzin, Bytom, Chorzów, Czeladź, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Imielin, Katowice, Knurów, Mysłowice, Piekary Śląskie, Pyskowice, Radzionków, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Wojkowice, Zabrze) oraz Tychy i Jaworzno.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

28 694 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

587 122 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

6 047 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.