PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Kryzys zwiększył zainteresowanie usługami call center

Autor: wnp.pl (JM)
17-11-2009 08:33
Kryzys zwiększył zainteresowanie usługami call center

Czas kryzysu przyczynił się do wzrostu zainteresowania klientów outsourcingiem – mówi Cezary Lewiński, Prezes Zarządu Contact Point. - Obecnie skłonność do zamiany inwestycji własnej na rzecz zakupu usługi wzrosła, co skutecznie przekłada się na wzrost zleceń na rynku.

Zdaniem naszego rozmówcy, trendem obserwowanym od pewnego czasu jest zmiana rodzaju zleceniodawców usług call center. Początkowo były nimi duże, międzynarodowe korporacje, z czasem bariera założenia call center (poziom inwestycji) zmniejszyła się, co przełożyło się na obniżenie cen na rynku, a tym samym wejście do grona zleceniodawców firm określanych jako MSP (Małe-Średnie Przedsiębiorstwa).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 056 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

520 576 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 267 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP