Łódzkie centrum Infosys BPO Poland jest jednym z największych przedstawicieli sektora nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Firma działa w Łodzi od października 2007 roku. W tym okresie Infosys BPO Ltd. przejął trzy centra usług wspólnych Philipsa: w Polsce, Indiach i Tajlandii, realizujące zadania w ramach jednego z największych kontraktów na usługi finansowo - księgowe w historii sektora.
Ponadto, Infosys BPO Poland konsekwentnie umacnia swoją pozycję w globalnej strukturze organizacji, jak również jest aktualnie najważniejszą europejską jednostką Infosys. Łódzkie centrum nadzoruje większość procesów obsługiwanych na naszym kontynencie. Przykładem może być Infosys SAP Hub w Łodzi. Centrum jest obecnie odpowiedzialne za obsługę wszystkich procesów w zakresie SAP, które są realizowane w trybie nearshore przez koncern w Europie.
W tej chwili Infosys zatrudnia blisko 1,7 tys. specjalistów i jest największą jednostką Infosys poza granicami Indii, świadczącą usługi BPO i ITO dla 28 krajów świata w ponad dwudziestu językach obcych.
Infosys jest jednym z Partnerów Europejskiego Kongresu Gospodarczego 2013. Firmę będzie reprezentował Krystian Bestry, Dyrektor Zarządzający Infosys BPO Europe, który weźmie udział w dwóch sesjach tematycznych: „Inwestorzy zagraniczni w Polsce” (15 maja, 9:30-11:30, Hotel Qubus) oraz „BPO, Shared Services, R&D Centers” (15 maja, 12.00-14.00, Hotel Qubus).
Strona internetowa: www.infosysbpo.com
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Łódzkie centrum Infosys BPO Poland umacnia pozycję w globalnej strukturze