Lokalne wyszukiwanie zwiększa skłonność do zakupów

Lokalne wyszukiwanie zwiększa skłonność do zakupów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Według badań Google użytkownicy smartfonów są gotowi zainteresować się wyświetlaną reklamą mobilną, jeśli ta odnosi się do ich miejsca pobytu. Tzw. wyszukiwania lokalne, czyli wyszukiwanie informacji o najbliższej okolicy to jedna z najbardziej popularnych form wyszukiwania.

W Polsce korzysta z niego 90 proc. użytkowników, ale tylko 25 proc. sklepów i 5,3 proc. przedsiębiorstw wdrożyło rozwiązania mobilne dla klientów. A kwestia tzw. monetyzacji ruchu mobilnego powoli staje się kluczowa w miarę wzrostu liczby urządzeń mobilnych i rosnącego ruchu w sieci.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Lokalne wyszukiwanie zwiększa skłonność do zakupów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!