PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

M. Grygielski, Interactive Intelligence: przyszłością wirtualnych contact center jest model Communication-as-a-Service

Autor: wnp.pl (JM)
05-09-2011 09:00

- Technologią przyszłości w zakresie usług wirtualnego centrum kontaktowego jest model Communication-as-a-Service, w którym wszystkie procesy obsługi klienta są wykonywane poprzez wewnętrzny personel, a dostawca zapewnia jedynie narzędzia technologiczne - uważa Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej Interactive Intelligence.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, w modelu CaaS oprogramowanie contact center udostępnione jest użytkownikom poprzez sieć, bez konieczności wdrożenia w siedzibie klienta. - Takie rozwiązanie w wielu przypadkach jest korzystniejsze od outsourcingu – mówi.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


38 075 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

788 537 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 866 ofert w bazie

2 782 263 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP