Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

M. Grygielski, Interactive Intelligence: przyszłością wirtualnych contact center jest model Communication-as-a-Service

Autor: wnp.pl (JM)
05-09-2011 09:00

- Technologią przyszłości w zakresie usług wirtualnego centrum kontaktowego jest model Communication-as-a-Service, w którym wszystkie procesy obsługi klienta są wykonywane poprzez wewnętrzny personel, a dostawca zapewnia jedynie narzędzia technologiczne - uważa Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej Interactive Intelligence.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, w modelu CaaS oprogramowanie contact center udostępnione jest użytkownikom poprzez sieć, bez konieczności wdrożenia w siedzibie klienta. - Takie rozwiązanie w wielu przypadkach jest korzystniejsze od outsourcingu – mówi.
Model CaaS łączy zalety zdalnego dostarczania usługi z kontrolą na poziomie lokalnym. – Klientowi rekomendowane jest utrzymanie dotychczasowego dostawcy telekomunikacyjnego, następnie podłączone zostają linie telefoniczne do bramek VoIP osadzonych w sieci klienta oraz lokalne urządzenie zarządzające telefonami do jego sieci, instalowane jest połączenie MPLS pomiędzy siecią klienta a data center dostawcy, a w końcowym etapie wdrożone telefony VoIP – opisuje Marcin Grygielski.

Przedstawiciel Interactive Intelligence wyjaśnia, że dzięki utrzymaniu ruchu głosowego w sieci klienta zarządzanie bezpieczeństwem danych jest o wiele łatwiejsze i umożliwia skorzystanie z usług zdalnego oprogramowania firmom z sektorów mocno związanych przepisami prawnymi o ochronie danych osobowych.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 570 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP