PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

M. Tabakowski, SAP: pomijanie integracji w projektowaniu systemów obsługi klienta to błąd

Autor: wnp.pl (JM)
14-09-2011 09:02

- Częstym błędem jest pomijanie kwestii integracji podczas projektowania systemów obsługi klienta – zwraca uwagę Michał Tabakowski, ekspert ds. CRM w europejskim zespole SAP. - Firma wybiera i kupuje tylko system telekomunikacyjny, nie biorąc pod uwagę zautomatyzowania jego współpracy z innymi systemami w firmie.

Jak wyjaśnia nasz rozmówca, system telekomunikacyjny jest wówczas wyizolowany od procesów biznesowych, co skutkuje niższą efektywnością i większą pracochłonnością obsługi klienta. - Takie „wyspowe” podejście jest dziś zaprzeczeniem koncepcji CEBP i innowacyjności w obsłudze klienta – przestrzega.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


44 240 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP