PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Media społecznościowe ważne dla e-handlu

Autor: wnp.pl (WGK)
04-02-2014 06:07

84 proc. sklepów internetowych wykorzystuje serwisy społecznościowe do wsparcia handlu - taki jest wynika badania firmy CubeResearch opublikowany w raporcie "Co nakręca e-commerce".

W grupie e-sklepów korzystających z mediów społecznościowych największą popularnością cieszy się Facebook - korzysta z niego 90 proc. respondentów. Coraz większe znaczenie w polskim e-commerce mają treści wideo. Z serwisu YouTube korzysta 28 proc. sklepów. Pozostałe dość popularne serwisy to Twitter, którego używa 20 proc. ankietowanych. W dalszej kolejności plasują się Pinterest (14 proc.) oraz Google+ (11 proc.). W ostatnim przypadku w ciągu roku nastąpił wzrost od okrągłego zera. 2 proc. e-sklepów korzysta z Instagramu, a 4 proc. - z NK, przy czym tu zaznacza się trend spadkowy.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


15 365 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP