Usługi skieruje m.in. do pracujących w Polsce cudzoziemców oraz Polaków dzwoniących do rodziny pracującej na Wyspach
MVNO w MediaTelu ma oferować przede wszystkim tanie rozmowy międzynarodowe. - Jej odbiorcami mieliby być głównie przebywający u nas Wietnamczycy czy Ukraińcy - zdradza w dzienniku Jacek Niedziałkowski, członek zarządu spółki. Magnesem przyciągającym cudzoziemców ma być obsługa w języku danej grupy narodowej.
Nieznana jest jeszcze marka nowej sieci. Wiadomo za to, że MediaTel korzystać będzie z doświadczenia swojej spółki zależnej Elterix oferującej karty-zdrapki Telepin. Umożliwiają one właśnie tanie połączenia międzynarodowe.
MediaTel chwalił się w poniedziałek wynikami za pierwszy kwartał. Przychody na poziomie 26,6 mln zł nie brzmią być może imponująco, ale jest to wynik o ponad 100 proc. lepszy od osiągniętego w pierwszym kwartale 2007 r.