XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Mediatel na dobre zagości w domach od nowego roku

Mediatel na dobre zagości w domach od nowego roku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Mediatel przygotowuje mocne wejście w rynek detaliczny. Operator kupi sieć dystrybucji, by dotrzeć do nowej grupy klientów. Od nowego roku zadebiutuje z nową marką.

Giełdowy Mediatel krok po kroku wchodzi w rynek detaliczny. Uruchomił w tym roku własną telefonię komórkową TelePIN mobi, skierowaną przede wszystkich do grup etnicznych. Ponieważ zarząd jest zadowolony z jej startu, dokłada kolejne klocki. Teraz chce, by komórki trafiły do szerszej grupy. Stąd nowe oferty, takie jak np. 85 gr za minutę na cały świat - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Firma poszerza też sieć dystrybucji. Startery i prepaidy TelePIN mobi wkrótce pojawią się w sieci Auchan i punktach Ruchu. Podpisanie umów z kolejnymi dużymi sieciami handlowymi to kwestia czasu. Wkrótce doładowania i startery w promocyjnych cenach będzie można też kupić w internecie. To jednak dopiero przymiarki do pełnej oferty dla klientów indywidualnych.

— Wprowadzamy kolejne nowości w TelePIN mobi, traktując je częściowo jako test. Pełną ofertę dla detalu wprowadzimy od stycznia 2009 r. Będziemy je oferować pod zupełnie nową marką, nad którą jeszcze trwają prace — mówi Marcin Kubit, prezes Mediatela.

Spółka chce oferować klientom indywidualnym telefonię komórkową i stacjonarną w technologii IP. Być może nawet w jednym urządzeniu. Poza tym dostęp do internetu i liczne usługi dodane, takie jak skrzynki e-mailowe, hosting, strony WWW, telekonferencje. A to wszystko w jednym pudełku.

— Mediatel już oferuje takie usługi — klientom biznesowym. Chcemy po prostu dopasować je do potrzeb klienta indywidualnego i inaczej pozycjonować. Dzięki temu, wprowadzenie oferty detalicznej nie będzie powodowało dużych kosztów — wyjaśnia prezes Mediatela.

Dodaje, że spółka nie chce wyznaczać sobie celów w postaci określonej liczby klientów.

— Ponieważ nasze koszty nie będą duże, bardziej liczymy na zwiększenie przychodów, a nie liczby klientów. W tym roku nasze przychody z tego segmentu wyniosą około 3 mln zł. Chcielibyśmy, żeby w przyszłym roku były 5-6 razy większe — mówi Marcin Kubit.

Dodaje, że firma nie zamierza konkurować ceną z innymi operatorami.

— Nie zamierzamy być najtańsi. Chcemy konkurować poziomem obsługi klienta oraz innowacyjnością. Chodzi o to, żeby klient mógł korzystać jednocześnie ze wszystkich usług telekomunikacyjnych, niezależnie od technologii — zapewnia prezes w "Pulsie Biznesu".
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Mediatel na dobre zagości w domach od nowego roku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!