Spółka nie zwiększyła przychodów, ale wynik netto poprawiła imponująco. To dzięki wysokomarżowym usługom medialnym.
— Nasze przychody nie wzrosły znacznie, bo wypowiedzieliśmy nierentowne kontrakty — wyjaśnia Piotr Majchrzak, prezes MNI.
Przychody spółki w drugim kwartale wzrosły do 42,2 mln zł z 42,02 mln zł przed rokiem. Rezygnacja z umów, które dawały znaczne przychody, lecz były nieopłacalne, poskutkowała poprawą zysku netto. W drugim kwartale wzrósł on do 6,05 mln zł z 931 tys. zł przed rokiem. W skali całego półrocza MNI poprawiło zysk netto ponaddwukrotnie — z 4,2 mln zł do 8,98 mln zł.
W II półroczu przychody mogą znacznie wzrosnąć. Prezes ma nadzieję, że spółka podpisze umowy z byłymi kontrahentami. Jednak teraz wynegocjuje korzystniejsze warunki.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: MNI zarobił na mediach