Operator Mobilking sięgnął po agresywne metody zdobywania rynku. Obniżył ceny o 22 proc.
Operator, który swoją ofertę kieruje do tzw. prawdziwych mężczyzn obniżył ceny z 50 do 39 gr.
— W okresie letniej oferty pozyskiwaliśmy około tysiąca klientów dziennie. Mam nadzieję, że przynajmniej utrzymamy to tempo. A tak naprawdę spodziewam się, że je przekroczymy — mówi Jarosław Czerka.
Obniżka cen jest efektem obniżek stawek MTR (rozliczeń międzyoperatorskich). Według przedstawicieli operatora, obecne stawki nie uzasadniają utrzymywania tak wysokich cen połączeń. Oferta Mobilkinga jest obecnie najniższa wśród cenników usług prepaid (w Mobilkingu nie ma umów abonamentowych).
Mobilking jest według własnych danych piątym pod względem wielkości operatorem komórkowym w Polsce. Należy do czeskiego funduszu Penta. Wszedł na rynek w lutym tego roku. Nie ma w ofercie telefonów, a tylko zestawy startowe i doładowania. Oprócz rozmów nastawia się na dostarczenie treści tematycznych, takich jak sport czy rozrywka.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mobilking chce mieć dziennie minimum tysiąc klientów