Wirtualny operator telefonii mobilnej Mobilking przekroczył liczbę 150 tys. klientów, poinformował prezes Jarosław Czerka we wtorek. Mobilking chce utrzymać dynamikę pozyskiwania 1000 nowych klientów dziennie i za rok zdobyć ich łącznie ponad 0,5 mln abonentów.
Przez liczbę klientów Mobilking rozumie liczbę aktywowanych kart SIM. Spółka ma także unikalny sposób zarządzania kontem - każde doładowanie za min. 10 zł przedłuża jego ważność o 3 miesiące, a przez kolejne 3 miesiące można odbierać rozmowy przychodzące.
"Nasze plany się nie zmieniły i celem jest 1 mln abonentów. Utrzymując dynamikę pozyskiwania 1000 nowych klientów dziennie na koniec przyszłego roku powinniśmy przekroczyć liczbę 0,5 mln abonentów" - zapowiedział Czerka.
Obecnie startery Mobilkinga są dostępne w 40 tys. punktów sprzedaży (m.in. na pocztach, w sklepach "Żabka" i salonach prasowych sieci Kolporter).
Operatorem marki Mobilking jest Mobile Entertainment Company (MEC), który należy do czeskiej grupy inwestycyjnej Penta Investments.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Mobilking liczy na 1000 klientów dziennie i ponad 500 tys. na koniec 2009 r.