PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Mobilny marketing - źródło dodatkowych przychodów

Autor: wnp.pl (PS)
11-08-2010 09:28

Technologie i usługi komunikacji mobilnej zwiększają efektywność docierania do klientów, w celu np. budowania ich lojalności wobec sprzedawcy, a więc także przyczyniają się do dodatkowych jego przychodów i wzmacniania wizerunku.

- Dzięki takim rozwiązaniom możemy zapewnić naszym zleceniodawcom bezpośredni kontakt z ich odbiorcami końcowymi w dogodnej dla nich chwili - wyjaśnia Zbigniew Biały, prezes zarządu Contact Center sp. z o.o., opisując nowe rozwiązania, obejmujące technologie i usługi komunikacji mobilnej wdrożone w firmie. - Narzędzia mobilne gwarantują nie tylko lepszy przekaz bezpośredni, ale też komunikację niezależną od miejsca i czasu oraz pomiar rezultatów.
Jak dodaje Ewa Suchta, kierownik produktu w Contact Center, usługi mobilne wykorzystują wszystkie dostępne kanały komunikacji, poprzez wysyłki SMS, MMS, WAP, itp. Umożliwia to różnorodne sposoby docierania z informacją do klientów, zwiększając ich skuteczność przekazu. Są wśród nich: konkursy, loterie, m-kupony, elementy promujące sprzedaż, budujące świadomość i lojalność klientów.

- W szczególności dotychczasową ofertę telemarketingową uzupełniliśmy o takie nowości jak np. wdrożenie i obsługa serwisów subskrypcyjnych obciążających opłatą odbiorcę korzystającego z SMS MT. – mówi Suchta. - Serwisy takie znajdują zastosowanie np. w prowadzeniu działań informacyjnych.

Według niej, po technologie mobilne sięgają głównie firmy z branży finansowej, telekomunikacyjnej oraz FMCG. Wykorzystują usługi mobilne w akcjach telemarketingowych m.in. do: budowania zasięgu dla swoich produktów (poprzez kampanie SMS i MMS), tworzenie własnych baz kontaktów, promocji sprzedaży oferowanych produktów i usług, pozyskiwania nowych klientów (akcje typu „member get member”) oraz organizacji konkursów i loterii.

- Opisywane usługi oferowane są zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. – podkreśla Ewa Suchta – W związku z tym nie rodzą problemów z ochroną prywatności.

Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Ma ponad 2200 stanowisk w 10 centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


52 427 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP