PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

MŚP częściej sięgają po komunikację zunifikowaną

Autor: wnp.pl (JM)
26-10-2012 08:45

- W zakresie rozwiązań teleinformatycznych firmy zaplecza przemysłowego poszukują przede wszystkim rozwiązań umożliwiających obniżenie kosztów połączeń telekomunikacyjnych oraz wzrost efektywności działania - zauważa Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

Nasz rozmówca obserwuje wzrastający popyt na rozwiązania komunikacji zunifikowanej, bazujące na telefonii IP, ale rozwijające podstawową funkcjonalność IP TDM o takie elementy jak szybkie komunikatory firmowe, aplikacje mobilne, współdzielenie aplikacji w czasie rzeczywistym czy możliwość nawiązywania połączeń wideo.
- Otrzymujemy również zapytania o biurowe systemy komunikacyjne zawierające narzędzia typowe dla call center - zwraca uwagę Marcin Grygielski. - Funkcje takie jak kierowanie połączeń, dystrybucja zadań zgodnie z umiejętnościami użytkowników systemu lub zintegrowane zarządzanie wieloma kanałami kontaktu przestają kojarzyć się już tylko z obsługą klienta, a coraz częściej są wykorzystywane także do obsługi komunikacji wewnątrz firmy.

Przedstawiciel Interactive Intelligence zauważa także duże zainteresowanie średniej wielkości podmiotów przemysłowych rozwiązaniami efektywnego helpdesku. - Firmy wdrażają systemy umożliwiające monitoring obecności pracowników w czasie rzeczywistym oraz zarządzanie wszystkimi kanałami komunikacji - wyjaśnia. - W dzisiejszych czasach udostępnienie tylko kontaktu telefonicznego to zbyt mało. Rozwija się kanał email, a młodzież, przyzwyczajona do narzędzi typowych dla social media, chętnie wykorzystuje w komunikacji z usługodawcą błyskawiczne wiadomości lub czat internetowy.

Z kolei mechanizm presence, który pozwala na monitoring obecności pracowników firmy w czasie rzeczywistym niezależnie od ich lokalizacji, to fundament efektywnej komunikacji. - Dzięki niemu pracownicy helpdesku mogą szybko zidentyfikować pierwszą dostępną osobę posiadającą właściwe kompetencje i kierować do niej zapytania i prośby klientów - opisuje Marcin Grygielski.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 125 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP