Multimedia Polska chcą mieć 52 mln zł przychodów z segmentu biznesowego w 2010 r.

Multimedia Polska chcą mieć 52 mln zł przychodów z segmentu biznesowego w 2010 r.
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Multimedia Polska liczą, że w 2010 r. jego przychody z segmentu biznesowego wzrosną o 12% do 52 mln zł, poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej we wtorek.

"Chcemy wykorzystać nasz potencjał zarówno infrastrukturalny jak i intelektualny" - powiedział prezes Andrzej Rogowski przedstawiając plany strategii rozwoju spółki w sektorze korporacyjnym. Plan zakłada, że w 2010 r. przychody spółki z usług dla firm wyniosą 52 mln zł wobec 48,5 mln zł w 2009 r. i w 43,8 mln zł w 2008 r.

W latach 2011-2012 przychody Multimedia Polska z sektora biznesowego mają rosnąć w tempie ponad 20%, a później w zbliżonym do 20%.

W 2009 r. 46% przychodów z sektora biznesowego spółki pochodziło z segmentu SOHO obejmującego mikroprzedsiębiorstwa, których miesięczny rachunek wynosi do 200 zł. Natomiast 11% przychodów przypadało na segment LA (Large Account) największych firm płacących ponad 20 tys. zł miesięcznie.

Multimedia Polska liczy na wzrost liczby klientów m.in. przez rozszerzenie sieci sprzedaży, a także poprawę obsługi klientów biznesowych dla których obsługi zbudowała odrębny dział call center.

Wzrost przychodów ma przynieść też wprowadzenie nowych usług. Od lipca spółka wprowadzi do swojego portfolio usług IP VPN (Virtual Private Networks). Spółka daje też możliwość stworzenia przez firmę własnych usług multiliniowych i chce w najbliższym czasie podpisać w tym zakresie pierwszą umowę.

Wśród swoich klientów biznesowych spółka wymienia m.in.: Eurobank, Black Red White, Hutę Stalowa Wola, Uniwersytet Mikołaja Kopernika.

Na początku marca Rogowski mówił, że spółka liczy, iż w okresie 2010-2011 uda się jej podtrzymać obecną dynamikę wzrostu przychodów i skorygowanego wyniku EBITDA. W 2009 r. przychody spółki wzrosły o 11% r/r, a skorygowana EBITDA o 12% r/r. We wtorek powtórzył, że planowana dynamika przychodów będzie zbliżona do 12-proc. wzrostu zakładanego dla sektora biznesowego.

Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 64,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 50,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 526,32 mln zł wobec 475,44 mln zł.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Multimedia Polska chcą mieć 52 mln zł przychodów z segmentu biznesowego w 2010 r.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!