Akcjonariusze spółki Multimedia Polska zrezygnowali z przeprowadzania oferty publicznej i sprzedaży posiadanych akcji z powodu zbyt małej liczby zapisów w ramach budowy księgi popytu - poinformowała spółka w komunikacie.
Cena maksymalna akcji Multimedia Polska została ustalona na 21 zł. Według nieoficjalnych informacji, przedział cenowy na potrzeby budowy księgi popytu wynosił 16,25-21 zł.
Oferującym był UniCredit CAIB. Globalnym koordynatorem i współprowadzącym księgę popytu był UBS Investment Bank. Współmenedżerem oferty był Raiffeisen Centrobank.
Multimedia Polska jest operatorem kablowym, który dostarcza usługi telewizji, internetu i telefonii na krajowym rynku. Na koniec pierwszego kwartału Multimedia Polska dostarczała swoim klientom 1,56 mln usług.
Grupa Multimedia Polska wypracowała w I kwartale 2014 r. 175,7 mln zł przychodów, co oznacza spadek o 0,7 proc. w porównaniu do I kwartału 2013 r. Skorygowana EBITDA wyniosła w tym czasie 91,4 mln zł, czyli o 0,3 proc. więcej niż w I kwartale 2013 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Multimedia Polska zrezygnowała z oferty publicznej