PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl
partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

MySpace wypowiada wojnę iTunes

Autor: Gazeta Wyborcza
03-04-2008 20:53

MySpace, największy serwis społecznościowy na świecie, będzie sprzedawał cyfrowe wersje piosenek, dzwonki na komórki i bilety na koncert

MySpace, należący do medialnego imperium Ruperta Murdocha, podpisał umowę z trzema największymi wytwórniami fonograficznymi - Universal Music, Sony BMG i Warnerem (negocjacje z EMI trwają). Użytkownicy nowo powstałego serwisu MySpace Music będą mogli słuchać muzyki i oglądać teledyski za darmo, jak również kupować utwory bezpośrednio ze strony internetowej - informuje "Gazeta Wyborcza".
W zamian każda z wytwórni otrzymała udziały w MySpace Music - przychody ze sprzedaży i z reklam będą dzielone zgodnie z liczbą posiadanych udziałów. Warunków finansowych umowy serwisu z koncernami fonograficznymi nie ujawniono.

Wejście MySpace w branżę muzycznych sklepów internetowych może oznaczać kres dominacji iTunes, e-sklepu firmy Apple. MySpace ma bowiem dostęp do ponad stu milionów osób na całym świecie, a tylko w USA strony serwisu odwiedza blisko 70 mln użytkowników miesięcznie (dane firmy badawczej comScore) - wyjaśnia dziennik.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


POLSKA I ŚWIAT

16 212 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

728 669 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 999 ofert w bazie

2 782 262 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP