PARTNERZY PORTALU partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Nadchodzi przełom w systemach obsługi klienta w sektorze energetycznym

Autor: wnp.pl (JM)
01-12-2015 13:59
Nadchodzi przełom w systemach obsługi klienta w sektorze energetycznym
Fot. Fotolia

Przyglądając się kierunkom, w jakich rozwijają się obecnie systemy obsługi klienta w sektorze elektroenergetycznym, można stwierdzić, że za chwilę znajdziemy się w momencie przełomowym - przekonuje Łukasz Bednarek, analityk biznesowy w pionie Energetyki i Gazownictwa Asseco Poland.

Zdaniem naszego rozmówcy, po raz pierwszy bodziec zmian nie pochodzi "z wewnątrz" sektora, lecz przychodzi wraz z rozwojem technologii "nieenergetycznych".

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


41 366 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

297 419 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 846 ofert w bazie

2 782 268 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP