Portal wnp.pl jest drugim najczęściej cytowanym portalem biznesowym w Polsce w latach 2004-2013 - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
Ranking IMM to kolejne zestawienie potwierdzające opiniotwórczy charakter portalu wnp.pl. Jak już informowaliśmy, nasz serwis jest również najlepiej ocenianym przez analityków z domów maklerskich źródłem wiedzy i informacji branżowych. Czytaj więcej: Analitycy z domów maklerskich: wnp.pl znakomitym źródłem informacji
Portal wnp.pl, którego wydawcą jest Grupa PTWP SA, działa od 2005 roku. Specjalizuje się w dostarczaniu wiadomości o najważniejszych gałęziach przemysłu oraz trendach i zmianach zachodzących w polskiej gospodarce.
Instytut Monitorowania Mediów opracowuje zestawienia najbardziej opiniotwórczych tytułów od 2003 roku. Analiza obejmuje wszystkie przekazy prasowe, telewizyjne i radiowe, w których cytuje się lub powołuje na doniesienia, które pierwotnie pojawiły się w innych środkach przekazu pod warunkiem, że nie są omawiane w kontekście przeglądu mediów oraz nie są przedrukiem z innego medium. Jak donoszą autorzy najnowszego opracowania, w okresie od 1 stycznia 2004 roku do 31 grudnia 2013 roku dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 784 755 razy, z czego 462 760 razy w prasie, 189 239 w telewizji i 132 756 w radio.
Nie przegap najważniejszych wiadomościObserwuj nas w Google News
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Najbardziej opiniotwórcze media dekady - wnp.pl w ścisłej czołówce!