Amerykański producent sprzętu sieciowego ma ambitne plany - chce zostać graczem numer jeden w branży
Jak mówi "Gazecie Wyborczej" Wojciech Karwowski, szef polskiego oddziału Netgear, najlepiej sprzedają się bezprzewodowe routery do Neostrady (usługa dostępu do internetu w TP SA).
Spółka chce zostać liderem polskiego rynku. Jak przekonuje, w sklepach już ma pozycję zbliżoną do najsilniejszego rywala, D-Linka. - W przetargach nie idzie nam jeszcze najlepiej - przyznaje w dzienniku Karwowski. - Ale to dlatego, że o wyborze sprzętu wciąż decyduje jak najniższa cena. Szef polskiego oddziału spółki nie chciał zdradzić wyników finansowych przed opublikowaniem ich na giełdzie. - Do końca roku zrealizujemy plan zakładany na pierwsze półrocze 2008 r. - mówił.
Dodał, że spółka ma listę tzw. krajów priorytetowych, w których roczne przychody przekraczają 10 mln dol., Polska wkrótce ma do nich dołączyć.