Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Netia: kosztowna rywalizacja o dusze internautów

Autor: Puls Biznesu
25-07-2007 06:33

Netia jest tak zdeterminowana, by na koniec roku mieć 200 tys. umów, że godzi się nawet dopłacać do usług.

Do realizacji pierwszej z obietnic ogłoszonych w kwietniu (200 tys. szerokopasmowego internetu) Netii brakuje ponad 60 tys. klientów. Największy operator alternatywny liczy, że przyciągną ich atrakcyjne promocje dla nowych klientów. Według analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej, promocyjna oferta Netii może być tańsza nawet o 35 proc. od usług TP - pisze "Puls Biznesu".

Źródło: Puls Biznesu
Podobał się artykuł? Podziel się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 697 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP