Netia walczy o klientów

Netia walczy o klientów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Spółka telekomunikacyjna Netia wprowadziła nową promocję na dostęp do internetu o prędkości 1 Mbit/s "rok internetu za darmo" - poinformowała spółka w komunikacie w poniedziałek. Chce też wydać 40 mln zł na akwizycje

"Z nowej oferty mogą skorzystać wszyscy klienci, którzy podpiszą umowę z Netią między 28 maja a 8 czerwca" - czytamy w komunikacie. Umowę mogą w tym czasie podpisać również osoby, którym obecne umowy z innymi dostawcami kończą się w ciągu 50 dni.

Netia podała, że średnia miesięczna cena usługi w wypadku umowy na 24 miesiące wyniesie 44,26 zł, a w przypadku umowy 36-miesięcznej będzie to 32,7 zł. Według Netii, to odpowiednio o 27% i 36% taniej niż w przypadku analogicznych ofert TP SA.

W połowie maja Netia podtrzymała prognozy, według których do końca roku ma mieć 400 tys. klientów usług szerokopasmowych. W połowie marca informowała, że ma ponad 250 tys. abonentów takich usług.

Spółka chce też zwiększyć liczbę klientów m.in. dzięki przejęciom. Na akwizycje lokalnych operatorów sieci ethernetowych spółka może przeznaczyć do końca roku ok. 40 mln zł. Obserwatorzy rynku spekulują też, że Netia może być zainteresowana przejęciem Tele2, chociaż prezes Mirosław Godlewski podkreślał, że spółka nie prowadzi w tej sprawie rozmów. Godlewski, pytany o rozmowy z Tele2, podkreślał jednak, że "obserwuje rynek".

Netia miała 55,29 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2008 roku wobec 37,85 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 237,47 mln zł wobec 204,39 mln zł rok wcześniej.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Netia walczy o klientów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!