Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowa strategia Schneider Electric stawia na internet rzeczy

Autor: wnp.pl (DC)
17-11-2015 10:33
Nowa strategia Schneider Electric stawia na internet rzeczy
Fot. Fotolia

Schneider Electric rozwija strategię wykorzystania internetu rzeczy (IoT) opartą na technologiach Operational Intelligence i rozpoczyna współpracę z Industrial Internet Consortium (IIC), której celem jest rozwój i wdrażanie rozwiązań wpisujących się w trend internetu rzeczy.

Spółka tłumaczy, że nowa strategia jest odpowiedzią na zachodzący obecnie proces transformacji sektora przemysłowego, biznesu i sfery społecznej w wyniku trzech postępujących zjawisk: urbanizacji, cyfryzacji i industrializacji. Strategia Life Is On, jest kontynuacją przyjętej przez Schneider Electric filozofii wykorzystania technologii Operational Intelligence i budowania rozwiązań w oparciu o Internet rzeczy. To podejście ma doprowadzić do zmiany sposobu, w jaki ludzie i przedsiębiorstwa korzystają z energii oraz automatyzują procesy przemysłowe. Strategia ma również ułatwić klientom firmy podejmowanie lepszych decyzji biznesowych, co przełoży się na podniesienie jakości życia.
Strategia Life Is On ma pokazać działania firmy umożliwiające klientom z całego świata wykorzystanie zachodzących zmian.

- Tworzymy technologie zarządzania energią i automatyki, które gwarantują, że wszyscy mogą cieszyć się życiem i nieprzerwanym dostępem do energii. Uważamy, że dostęp do energii jest fundamentalnym prawem każdego człowieka na świecie, dlatego opracowujemy rozwiązania, dzięki którym systemy energetyczne stają się bezpieczniejsze, bardziej niezawodne, efektywne, zrównoważone i lepiej skomunikowane - mówi Jean-Pascal Tricoire, prezes i dyrektor generalny Schneider Electric.

- Finansujemy innowacje umożliwiające wzajemną komunikację między naszymi produktami i systemami w ramach Internetu rzeczy oraz dzięki tworzonemu przez nas oprogramowaniu, budując bardziej dostępne i lepiej połączone systemy dystrybucji energii. Nasze rozwiązania znajdują zastosowanie w kluczowych segmentach globalnego rynku: budownictwie mieszkaniowym, centrach danych i sieciach informatycznych, energetyce i infrastrukturze oraz przemyśle - dodaje Jean-Pascal Tricoire.

Technologie internetu rzeczy mają fundamentalne znaczenie w głównych segmentach rynku, na których skupia się Schneider Electric, takich jak gospodarka wodna, przemysł gazowniczy i naftowy, centra przetwarzania danych, górnictwo, usługi komunalne, służba zdrowia, przemysł spożywczy i technologie Smart City, oferując klientom skuteczne metody uzyskania maksymalnej efektywności i zrównoważonego rozwoju. Kluczowym elementem strategii marki Life Is On jest dostarczanie nowych rozwiązań i usług, aby w jeszcze większym stopniu realizować misję Schneider Electric, oraz zapewniać lepszą łączność, zrównoważony rozwój, efektywność, niezawodność i bezpieczeństwo operacji.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 894 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP