PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Nowe usługi i zespoły w krakowskim centrum Cisco

Autor: wnp.pl (WGK)
22-04-2016 10:17
Nowe usługi i zespoły w krakowskim centrum Cisco
Fot. Fotolia

Działające w Krakowie Cisco Global Services Center wprowadziło nowe usługi związane z cyberbezpieczeństwem i uruchomiło usługi Global Customer Success dla klientów firmy. Zatrudnienie w Krakowie osiągnęło już około 1000 osób.

Jedną z nowych funkcji w Krakowie jest EMEAR Security Operations Center (SOC), dostarczające klientom szeroki zakres usług związanych z cyberbezpieczeństwem, od monitoringu i zarządzania po kompleksową ochronę przed zagrożeniami.
Z krakowskiego Security Operations Center świadczona jest usługa Cisco Active Threat Analytics (ATA). Umożliwia ona szybkie wykrycie i odpowiedź na incydenty bezpieczeństwa, dzięki analizie ruchu w sieciach klientów, ocenie danych telemetrycznych i wykorzystaniu globalnej wiedzy o aktualnych zagrożeniach. Inżynierowie w SOC zapewniają ekspercki monitoring cyberzagrożeń oraz mogą zdalnie zarządzać infrastrukturą bezpieczeństwa.

Cisco posiada obecnie na świecie trzy Security Operations Centers, zlokalizowane w strategicznych miejsach: Polsce, Stanach Zjednoczonych i Japonii. Taka struktura pozwala Cisco na całodobowe dostarczanie usług związanych z bezpieczeństwem IT w modelu „follow the sun”, czyli niezależnie od tego, w jakiej strefie czasowej zlokalizowani są klienci.

Global Customer Success (GCS) to kolejny zespół, który dołącza do Cisco w Krakowie. Wspiera klientów, którzy korzystają z subskrypcji Cisco na oprogramowanie, usługi, rozwiązania chmurowe i inne, pomagając w ich bardziej efektywnym wykorzystaniu w ramach procesów biznesowych klientów oraz w szybszym generowaniu realnych wyników.

– W 2012 r. Cisco otworzyło centrum usług wspólnych w Krakowie, mając na celu zapewnienie klientom w Europie, na Bliskiem Wschodzie, w Afryce i Rosji (region EMEAR) szerokiego zakresu usług w wielu językach, dostępnych z miejsca odpowiadającego ich strefom czasowym. Ten cel pozostaje aktualny. Jednak dziś nasi klienci i partnerzy stoją przed nowymi wyzwaniami, takimi jak cyfryzacja, coraz bardziej złożony krajobraz cyberbezpieczeństwa, nowe modele dostarczania IT i zapotrzebowanie na usługi IT nowego typu – komentuje NormDePeau, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie.

Krakowskie centrum świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie obszary jak Consulting and Technical Services, Cloud and Managed Services czy Finance and Operations. Centrum należy do sieci ośrodków Cisco rozmieszczonych na całym świecie i koncentruje się na obsłudze klientów i partnerów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (region EMEAR). Obecnie zatrudnia około 1000 osób.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


39 503 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP