Wartość e-handlu ocenia się na 26 mld złotych, wartość rynku e-usług nie jest jeszcze znana, pojawia się natomiast coraz więcej serwisów świadczących rozmaite usługi – od zamówienia pizzy po umówienie wizyty lekarskiej.
Zapotrzebowanie na internetowy usługi wyraźnie rośnie. Serwis e-podróżnik z wyszukiwarką połączeń kolejowych, autobusowych oraz połączeń komunikacji miejskiej sprzedał w ubiegłym roku 250 tys. biletów i osiągnął obrót w wysokości 10 mln zł. Liczba wizyt umówionych przez pacjentów w serwisie ZnanyLekarz.pl w ciągu roku wzrosła z 9 tys. do 92 tys. W tym samym czasie prawie pięciokrotnie zwiększyła się liczba lekarzy prowadzących w serwisie swoje kalendarze – do 1600. Serwis odwiedza 2 mln użytkowników. Serwis TurboTłumaczenia wystartował na początku ubiegłego roku i w ciągu 12 miesięcy obsłużył 2 tys. zleceń. inFakt.pl, biuro rachunkowe online, urósł w ciągu roku o 30 proc., a od 2008 roku wystawił już 4,8 mln faktur.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Obok e-handlu rośnie rynek e-usług