Obsługa klienta kuleje przez ludzi

Obsługa klienta kuleje przez ludzi
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Firmy nie przykładają uwagi do zarządzania kanałami cyfrowymi w ich centrach kontaktowych (contact center). W efekcie nie wiedzą, kto posiada, nadzoruje i zarządza tymi formami komunikacji z klientami – wynika z Global Contact Centre Benchmarking Report opublikowanym przez Dimension Data. Cyfrowy potencjał pozostaje niewykorzystany i dochodzi do rozdźwięku między oczekiwaniami klientów a poziomem usług.

Przedsiębiorstwa nie mają kto posiada, nadzoruje i zarządza kanałami cyfrowymi w ich Contact Center. Wynika to z małego zainteresowania zarządzaniem, co ma bezpośredni wpływ na efektywność projektów ich cyfrowych rozwiązań i w rezultacie poziom zaangażowania klienta w relacjach z ich biznesem.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!