PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Obsługa klientów ważna dla przedsiębiorstw IT

Autor: WNP.PL (WGK)
09-06-2014 18:58

Według analityków firmy Bain & Company w branży IT obsługa klientów jest na niższym poziomie niż w bankowości czy branży ubezpieczeniowej. A właśnie dostarczanie pozytywnych doświadczeń klientom ma być kluczowe dla rozwoju branży IT. Zmiany związane z upowszechnieniem usług w chmurze czy mobilności powodują, że dotychczasowy model obsługi klienta musi się zmienić.

W przeprowadzonym badaniu satysfakcji klientów dotyczących rożnych wdrożeń kategorii wdrożeń IT okazało się, że najniżej współpracę z firmami It oceniają użytkownicy końcowi, co więcej widać znaczne różnice między odczuciami tych użytkowników a menedżerami decydującymi o wdrożeniach, którzy zwykle wykazują optymizm i zadowolenie. Największą różnicę poglądów widać w obszarach przechowywania danych oraz w serwerach, gdzie opinie kierownictwa różnią się diametralnie od opinii użytkowników.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 504 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 330 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP