Comarch złożył najniższą cenowo ofertę w przetargu organizowanym przez Miasto Stołeczne Warszawa na wdrożenie i utrzymanie Centrum Komunikacji z Mieszkańcami w modelu usługowym. Wartość oferty złożonej przez Comarch to 7,29 mln zł brutto, przekracza ona jednak budżet projektu, gdyż zamawiający planował przeznaczyć na ten cel 4 mln zł brutto.
W sytuacji, gdy wartość najtańszej oferty przekracza budżet przeznaczony na ten cel, zamawiający może zwiększyć budżet lub unieważnić postępowanie. Przedstawicielka Biura Zamówień Publicznych Miasta Stołecznego Warszawy poinformowała PAP, że nie zapadła jeszcze decyzja, która z wymienionych opcji będzie realizowana.
Kryterium oceny ofert jest cena (70 proc.) i sposób realizacji zamówienia (30 proc.).
Miasto Stołeczne Warszawa w lipcu 2010 r. ogłosiło przetarg na wdrożenie i utrzymanie Centrum Komunikacji z Mieszkańcami w modelu usługowym. Przetarg realizowany był według procedury dialogu konkurencyjnego.
Realizacja Centrum Komunikacji z Mieszkańcami (CKM), funkcjonującego na zasadzie contact center Urzędu m.st. Warszawy i jednostek organizacyjnych m.st. Warszawy ma na celu usprawnienie i uproszczenie kontaktów obywateli z administracją miejską. Usługi CKM mają być dostępne poprzez udostępnione kanały komunikacji, takie jak jeden obywatelski numer telefonu, poczta elektroniczna, portal internetowy, sms/mms, faks, chat, video chat. Usługi będą dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.