Spółka Ogicom zamierza w przyszłym roku zadebiutować na giełdzie w Warszawie. Konkretną datę wejścia na parkiet uzależnia od sytuacji na rynku, ale już teraz podporządkowała projektowi wszystkie swoje działania.
Przychody firmy po pierwszych 7 miesiącach br. przekroczyły 5 mln zł i wzrosły o ponad 55 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. Zysk brutto firmy wzrósł w I połowie roku o 113 proc., zysk netto o 86 proc., a EBITDA - o 76 proc. Ogicom podniósł prognozę przychodów ze sprzedaży za br. o 1 mln zł. Spółka liczy na osiągnięcie w br. przychodów netto na poziomie 8,5 mln zł.
W pierwszym półroczu br. Ogicom przejął 3 firmy, dzięki którym spółka zwiększyła liczbę obsługiwanych klientów o 6 tys. firm. Jeszcze w tym roku spółka chce – wspólnie z zagranicznym partnerem - uruchomić pierwsze w Polsce usługi do automatycznej archiwizacji danych, a także wprowadzić rozwiązanie z wykorzystaniem platformy marketingu bezpośredniego Redlink.pl.
– Chcemy także w dalszym ciągu redukować koszty własne i utrzymać lojalność klientów na poziomie powyżej 90 proc. Wszystkie nasze działania podporządkowane są planowanemu debiutowi na GPW – deklaruje Krzysztof Szyszka.
Spółka jest dostawcą rozwiązań internetowych i telekomunikacyjnych adresowanych do małych i średnich firm. Doradza przedsiębiorcom w obszarze wykorzystania Internetu do działań biznesowych i świadczy pełen zakres usług w zakresie zaawansowanego hostingu, tworzenia i pozycjonowania stron internetowych, a także rejestracji domen internetowych. Jest też dystrybutorem nowoczesnego oprogramowania do obsługi sklepu internetowego SOTEeSKLEP.
Ogicom od ponad 3 lat realizuje program integracji rynku usług hostingowych. Do tej pory przejęła 19 spółek. Obecnie z jej usług korzysta ponad 20 tys. firm i instytucji w Polsce i za granicą.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ogicom planuje debiut na GPW w 2009 r.