21,5 mld zł warty jest polski rynek ehandlu. Sektor ten tworzy już 12 tys. esklepów - mówił w trakcie konferencji Property Forum 2013 Przemysław Dwojak, dyrektor Działu Customer Analytics & Sales Strategies, GfK Polonia.
Według właścicieli sklepów internetowych oraz ekspertów tego rynku, biorących udział w sesji "E-commerce - perspektywy rozwoju branży w Polsce i jej wpływ na rozwój handlu tradycyjnego oraz centrów handlowych", polski sektor ecommerce jest na wczesnym etapie rozwoju i ma przed sobą ogromne perspektywy wzrostu. - 44 proc. badanych osób nie lubi zakupów. I ten właśnie wynik uważam za jedną z szans na rozwój internetowej sprzedaży - uważa Grzegorz Bielecki, dyrektor operacyjny, Frisco.pl.
Ważne jest jednak trafienie w oczekiwania klientów oraz przyciągnięcie do sieci nowych grup użytkowników. - Klienci sklepów internetowych chcą szerokiej oferty. I właśnie bogaty asortyment jest przewagą sprzedaży internetowej nad stacjonarną - wyjaśnia Krzysztof Bajołek, prezes zarządu, Answear.com.
Czytaj więcej: na Propertynews.pl
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Ogromne perspektywy przed polskim rynkiem ehandlu