Koncern paliwowy OMV od 1 stycznia 2008 r. korzysta z usług informatycznych, jakie świadczy firma S&T przy współpracy z OMV Global Solutions. Zawarta umowa dotyczy obsługi informatycznej oddziałów OMV w 14 krajach.
Wybór S&T jako partnera informatycznego OMV został dokonany w konkursie z udziałem kilku czołowych firm IT.
W ramach czteroletniego kontraktu S&T zaplanuje, rozwinie i wdroży w grupie OMV potrzebne systemy informatyczne i komunikacyjne. Zaawansowane usługi IT obejmują między innymi pomoc we wprowadzaniu nowych produktów, rozwiązań handlowych i marketingowych, obsługę systemów na stacjach paliw, wsparcie w różnych językach, wdrożenie i utrzymanie międzynarodowych standardów, monitorowanie i modyfikację polityki bezpieczeństwa, scentralizowane zarządzanie zasobami i zmianami w firmie, a także kontrolowanie kosztów i jakości pracy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: OMV wybrał outsourcing IT