Orange zmienia wizualizację marki

Ogłoszone w czwartek przez Orange zmiany w wizualizacji marki oraz ofercie były zaplanowane wcześniej i uwzględniono je przy konstruowaniu budżetu na 2015 r. - powiedział Bruno Duthoit, prezes Orange Polska.

"Zmiany w wizualizacji marki oraz ofercie były przez nas przygotowywane od dawna i są uwzględnione w budżecie na 2015 r. zarówno po stronie kosztowej, jak i oczekiwanych efektów sprzedażowych" - powiedział Duthoit.

Orange zaprezentował w czwartek zamiany w sposobie wizualizacji marki oraz nową ofertę dla klientów indywidualnych i biznesowych.

Przedstawiciele spółki poinformowali, że w planach jest również wprowadzenie możliwości odbioru zamówień Orange poza siecią salonów sprzedaży. Dodali, że mogą to być kioski, stacje benzynowe lub paczkomaty, jednak nie podpisano jeszcze żadnych umów. Sieć salonów sprzedaży Orange liczy obecnie ok. 850 placówek, a do końca roku ma zmniejszyć się do nieco powyżej 800.

W marcu Maciej Nowohoński, członek zarządu ds. finansowych Orange Polska oceniał, że na rynku usług komórkowych dla klientów indywidualnych w 2015 r. sytuacja będzie stabilna, natomiast na rynku biznesowym rok będzie trudny ze względu na dużą konkurencję.

Liczba klientów telefonii komórkowej Orange Polska wyniosła na koniec 2014 r. 15,629 mln. Średni miesięczny przychód na abonenta (ARPU) komórkowego grupy wyniósł 30,7 zł spadając z 31,4 zł w trzecim kwartale tego roku.

Na koniec minionego roku Orange Polska miała 2,498 mln biznesowych klientów usług komórkowych, wobec 2,42 mln rok wcześniej. Średni miesięczny przychód z abonenta biznesowego spadł natomiast w minionym roku do 57,2 zł z 69,7 zł.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Orange zmienia wizualizację marki

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!