Panasonic, Sony i Philips najpopularniejszymi markami w Polsce. Zna je ponad 85 proc. Polaków. Za najbardziej innowacyjną firmę uchodzi Sony
– Nasz sprzęt wiele lat powstawał w Polsce. Dla wielu osób była to pierwsza marka, z którą miały styczność. Dlatego jej świadomość utrzymuje na wysokim poziomie – mówi dziennikowi Marek Kłonowski, dyrektor zarządzający Grundig Polska.
Co ciekawe, 77 proc. ankietowanych twierdzi, że przy wyborze sprzętu liczy się jego innowacyjność. – Inaczej postrzegają ją kobiety i mężczyźni. Np. marka LG zdecydowanie częściej była oceniana jako innowacyjna przez kobiety – 37 proc. wskazań. Zgadza się z tym 28 proc. mężczyzn. Odwrotnie w przypadku Pioneera, którego 18 proc. mężczyzn uznało za markę innowacyjną. Zgadza się z tym tylko 10 proc. kobiet – mówi Tomasz Dziedzic z PBS DGA.
Za najbardziej innowacyjną markę Polacy uznali Sony.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Panasonic pobił Sony