PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Pekaes wdrożył system UCaaS

Autor: wnp.pl (wgk)
11-04-2016 19:13
Pekaes wdrożył system UCaaS
Fot. mat. pras.

Spółka Pekaes wdrożyła system UCaaS (Unified-Communication-as-a-Service) obejmujący wirtualną centralą telefoniczną i nowoczesną sieć WAN. Wdrożenie przeprowadziły firmy Integrated Solutions i Orange Polska.

Projekt objął zasięgiem 19 lokalizacji, w tym nowy Oddział Pekaes w Opolu. Z systemu UCaaS (Unified-Communication-as-a-Service) korzysta obecnie kilkuset pracowników firmy. Stworzono także jedno, centralne biuro telefonicznej obsługi Klientów, które zastąpiło wszystkie lokalne punkty kontaktu w sieci oddziałów Pekaes.
– Zdecydowaliśmy się wprowadzić usługę Unified-Communications-as-a-Service, w tym wirtualną centralę telefoniczną i system do zarządzania call center Interactive Intelligence. Przed wdrożeniem tego projektu, punkty telefonicznej obsługi klienta były rozproszone w całym kraju, a każdy z oddziałów posiadał własny system IVR (Interactive Voice Response) – tłumaczy Marcin Ogłaza, dyrektor informatyki w Pekaesie.

Pekaes zastosował także nowe rozwiązania w telefonicznym biurze obsługi klienta. Nowe narzędzie pozwala obecnie na kolejkowanie połączeń z różnych kanałów kontaktu z kllientami – głosowego, mailowego i komunikatora. System wykrywa lokalizację klienta i błyskawicznie przełącza rozmówcę do odpowiedniej osoby w danym regionie kraju. Narzędzie zintegrowano z Centralną Kartoteką Klienta, co w przypadku zarejestrowanych klientów znacznie przyspiesza ich obsługę, gdyż pracownik natychmiast otrzymuje wszystkie dane dostępne w rejestrze.

Dodatkowo, w przypadku jakichkolwiek nieprzewidzianych zdarzeń, contact center umożliwia przełączenie rozmowy na telefon komórkowy. Dopełnieniem nowych rozwiązań jest nowa platforma telekomunikacyjna. Obecnie kilkuset pracowników Pekaesu korzysta z systemu UCaaS (Unified-Communication-as-a-Service), zarządzanego przez Integrated Solutions i oferowanego w modelu cloud computing.

W 2016 roku Pekaes planuje wdrożyć innowacyjne, mobilne rozwiązanie IT, które zapewni klientom firmy szybszą obsługę i dostęp do informacji o wykonywanej obsłudze w czasie rzeczywistym.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


37 017 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP