Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Pekaes wdrożył system UCaaS

Autor: wnp.pl (wgk)
11-04-2016 19:13
Pekaes wdrożył system UCaaS
Fot. mat. pras.

Spółka Pekaes wdrożyła system UCaaS (Unified-Communication-as-a-Service) obejmujący wirtualną centralą telefoniczną i nowoczesną sieć WAN. Wdrożenie przeprowadziły firmy Integrated Solutions i Orange Polska.

Projekt objął zasięgiem 19 lokalizacji, w tym nowy Oddział Pekaes w Opolu. Z systemu UCaaS (Unified-Communication-as-a-Service) korzysta obecnie kilkuset pracowników firmy. Stworzono także jedno, centralne biuro telefonicznej obsługi Klientów, które zastąpiło wszystkie lokalne punkty kontaktu w sieci oddziałów Pekaes.
– Zdecydowaliśmy się wprowadzić usługę Unified-Communications-as-a-Service, w tym wirtualną centralę telefoniczną i system do zarządzania call center Interactive Intelligence. Przed wdrożeniem tego projektu, punkty telefonicznej obsługi klienta były rozproszone w całym kraju, a każdy z oddziałów posiadał własny system IVR (Interactive Voice Response) – tłumaczy Marcin Ogłaza, dyrektor informatyki w Pekaesie.

Pekaes zastosował także nowe rozwiązania w telefonicznym biurze obsługi klienta. Nowe narzędzie pozwala obecnie na kolejkowanie połączeń z różnych kanałów kontaktu z kllientami – głosowego, mailowego i komunikatora. System wykrywa lokalizację klienta i błyskawicznie przełącza rozmówcę do odpowiedniej osoby w danym regionie kraju. Narzędzie zintegrowano z Centralną Kartoteką Klienta, co w przypadku zarejestrowanych klientów znacznie przyspiesza ich obsługę, gdyż pracownik natychmiast otrzymuje wszystkie dane dostępne w rejestrze.

Dodatkowo, w przypadku jakichkolwiek nieprzewidzianych zdarzeń, contact center umożliwia przełączenie rozmowy na telefon komórkowy. Dopełnieniem nowych rozwiązań jest nowa platforma telekomunikacyjna. Obecnie kilkuset pracowników Pekaesu korzysta z systemu UCaaS (Unified-Communication-as-a-Service), zarządzanego przez Integrated Solutions i oferowanego w modelu cloud computing.

W 2016 roku Pekaes planuje wdrożyć innowacyjne, mobilne rozwiązanie IT, które zapewni klientom firmy szybszą obsługę i dostęp do informacji o wykonywanej obsłudze w czasie rzeczywistym.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP