Pełna automatyzacja call center to fikcja

Pełna automatyzacja call center to fikcja
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Trzy czwarte klientów na świecie wciąż korzysta z telefonu w kontaktach z dostawcami usług. Dotyczy to zarówno sklepów internetowych, jak dostawców usług i urzędów. Według ekspertów firmy Focus Telecom Polska, to powód, dla którego maszyny nigdy całkowicie nie zastąpią konsultantów. Natomiast dzięki rozwojowi IT konsultanci przeniosą się z biur do domów.

Czy już w niedalekiej przyszłości kontakt z konsultantem-człowiekiem stanie się luksusem, z którego większość call i contact center zrezygnuje ze względu na wysokie koszty?
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Pełna automatyzacja call center to fikcja

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!