PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

PGNiG wdrożył system Oracle Customer Care and Billing

Autor: informacja prasowa/JM (wnp)
15-05-2013 09:38

Zaawansowany system do billingu i obsługi klienta z funkcjonalnościami CRM i contact center został wdrożony przez konsultantów Oracle Utilities Global Business Unit oraz Infovide-Matrix, partnera Oracle.

W dwóch oddziałach spółki Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo (PGNiG SA) zakończyło się wdrożenie rozbudowanego systemu do kompleksowej obsługi billingu i zarządzania cyklem obsługi klienta. Instalacja została wykonana w Mazowieckim Oddziale Handlowym (MOH) oraz w dziale zajmującym się dystrybucją energii, Mazowieckiej Spółce Gazownictwa Sp. z o.o. (MSG).

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!




SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


48 460 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP