Wirtualna Polska bez komórek. Właściciel portalu zamyka niedochodowe usługi – dowiedziała się „Rzeczpospolita”.
Operator Wirtualnej Polski zdobył śladowy udział w rynku. Niewiele lepiej powodzi się innym sieciom, z których żadna nie przekroczyła liczby 100 tys. aktywnych klientów - pisze dziennik.
Grupa Telekomunikacji Polskiej, do której należy portal Wirtualna Polska, zdecydowała, że nie będzie utrzymywać marki WPmobi, która w szczytowym okresie miała ok. 2,5 tys. aktywnych użytkowników. Ostatnio ich liczba spadła poniżej 1 tys. W poniedziałek z głównej strony portalu Wirtualna Polska zniknęła reklama usług komórkowych właśnie pod tą marką.
– Nie jesteśmy do końca zadowoleni z dotychczasowych rezultatów, jakie osiągnął WPmobi. Rozważamy różne opcje i nie możemy też wykluczyć zakończenia działalności jako wirtualnego operatora – mówi "Rzeczpospoitej" Katarzyna Halicka, rzecznik Wirtualnej Polski.
Jednak według dziennika decyzja o przyszłości WPmobi została już podjęta.
W Polsce jest kilkunastu operatorów MVNO. W porównaniu z innymi krajami Unii Europejskiej jest to znacznie powyżej średniej.
SUBSKRYBUJ WNP.PL
NEWSLETTER
Wnp.pl: polub nas na Facebooku
Wnp.pl: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Wnp.pl na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS