Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Piotr Prajsnar: Big Data nie jest marketingową wydmuszką

Autor: WNP.PL (JM)
19-12-2014 08:32
Piotr Prajsnar: Big Data nie jest marketingową wydmuszką

Piotr Prajsnar: prognozuje dynamiczny rozwój rozwiązań wykorzystujących elementy inteligentnej sieci (Internet of Things), aplikacji mobilnych oraz Big Data.

Fot. Fotolia

W przypadku firmy takiej jak nasza, dostarczającej rozwiązania Big Data w chmurze dla rynku reklamy internetowej, klimat jaki wytworzył się w tym roku w branży IT był bardzo sprzyjający - zauważa Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.

Jak podkreśla nasz rozmówca, na polskim rynku wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na analizę i wykorzystanie danych.

- Okazało się, że Big Data nie jest, jak zakładali niektórzy, wyłącznie marketingową wydmuszką, ale technologią, na którą jest realne zapotrzebowanie - przekonuje Piotr Prajsnar. - Na rynku mamy mnóstwo niewykorzystanych danych, które, przeanalizowane i przetworzone, dają wyraźną przewagę nad konkurencją. I firmy zaczynają to dostrzegać.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 934 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP