Piotr Prajsnar: Big Data nie jest marketingową wydmuszką

Piotr Prajsnar: Big Data nie jest marketingową wydmuszką
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W przypadku firmy takiej jak nasza, dostarczającej rozwiązania Big Data w chmurze dla rynku reklamy internetowej, klimat jaki wytworzył się w tym roku w branży IT był bardzo sprzyjający - zauważa Piotr Prajsnar, CEO Cloud Technologies.

Jak podkreśla nasz rozmówca, na polskim rynku wyraźnie wzrosło zapotrzebowanie na analizę i wykorzystanie danych.

- Okazało się, że Big Data nie jest, jak zakładali niektórzy, wyłącznie marketingową wydmuszką, ale technologią, na którą jest realne zapotrzebowanie - przekonuje Piotr Prajsnar. - Na rynku mamy mnóstwo niewykorzystanych danych, które, przeanalizowane i przetworzone, dają wyraźną przewagę nad konkurencją. I firmy zaczynają to dostrzegać.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Piotr Prajsnar: Big Data nie jest marketingową wydmuszką

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!