PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Play modernizuje system ERP

Autor: wnp.pl (WGK)
30-06-2016 10:07
Play modernizuje system ERP
Fot. Fotolia

Operator telekomunikacyjny Play wdraża nowe rozwiązania w systemie ERP. Firma współpracuje z zespołem specjalistów ze spółki Hicron. Zadania to wdrożenie nowych funkcji oprogramowania i wypracowanie koncepcji zmierzających do stałego podnoszenia wydajności systemu. Dodatkowo Hicron zapewni utrzymanie systemu.

Spectrum działań Hicrona obejmuje niewielkie udoskonalenia jak i implementacje rozwiązań mających znaczny wpływ na wydajność systemów. Kompleksowe podejście projektowe zakłada staranne przygotowanie klienta do procesu implementacji nowych komponentów zmieniających działanie systemu. Na potrzeby strategii rozwoju środowiska SAP zespół serwisu aplikacyjnego przygotował tzw. proof of concept SAP Fiori i HANA Migration dające firmie Play możliwość dokładnego przetestowania konfiguracji i naniesienia niezbędnych korekt jeszcze przed końcowym wdrożeniem wraz z wyskalowaniem kształtu rozwiązania w stosunku do potrzeb i oczekiwań użytkowników końcowych.
Proof of concept SAP Fiori został połączony z uruchomieniem mobilnego rozwiązania SAP Fiori Mobile Client przez SAP WebDispatcher. To wynik planowanej migracji do SAP Fiori, który ma rozszerzyć możliwości Fiori o obsługę urządzeń mobilnych. Dostęp do systemu z poziomu smartfona lub tabletu jest krokiem milowym na drodze do mobilności.

Kolejnym kluczowym zadaniem było stworzenie koncepcji migracji Play do SAP HANA, w wyniku czego kluczowe procesy zostaną przyspieszona nawet kilkudziesięciokrotnie. – Proof of concept został przeprowadzony bardzo sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu całego zespołu projektowego po stronie Play oraz Lenovo. Weryfikacja ścieżki migracji w kopii środowiska produkcyjnego SAP w Play umożliwiła nam dokładne ułożenie harmonogramu planowanych prac dzięki odzwierciedleniu czasu i jakości pracy – mówi Michał Sarna, Technology Manager SAP BASIS w Hicron.

Play przeprowadził dokładne testy funkcjonalne na utworzonym proof of concept, dokonując weryfikacji samego systemu oraz nowych funkcjonalności. Ten schemat działania pozwala obu stronom uniknąć wielu błędów, jakie mogą pojawić się w toku wdrożenia oraz późniejszego korzystania z systemu. Użytkownicy otrzymują gotowe, wnikliwie przetestowane rozwiązanie, współtworzone niejako przez nich samych.

Dla podniesienia komfortu korzystania z systemu istotną kwestią było wdrożenie SSO: Single Sign On. Z pozoru proste rozwiązanie, polegające na opcji jednorazowego logowania się do wszystkich niezbędnych usług, znacząco upraszcza pracę pierwszej linii wsparcia w Play: pracownicy nie muszą czekać na zmianę hasła zgodnie z obowiązującymi procedurami – są logowani automatycznie, natychmiast uzyskując pełną dostępność systemu przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Hicron prowadzi szerokie proaktywne wsparcie celem podniesienia wydajności i funkcjonalności środowiska ERP między innymi poprzez cykliczne patchowanie systemów niezbędnymi poprawkami, czy też dostosowaniem poszczególnych komponentów np. do zmian prawnych, jak miało to miejsce w przypadku SAP HR-CEE.



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


43 693 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 663 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP