Operator wprowadza do oferty usługi dla przedsiębiorstw, które według zapowiedzi, mają być supertanie. Konkurenci nie oddadzą chętnie Playowi klientów biznesowych.
Żadna z sieci nie zdradza, ilu klientów biznesowych obsługuje, ale za lidera rynku uchodzi Plus. Orange próbuje mu odebrać palmę pierwszeństwa. Play, który zaczął działać na wiosnę tego roku, jest w porównaniu do konkurentów, rynkowym karzełkiem - czytamy w "Rz".
Rzecznik firmy P4, operatora sieci Play, Marcin Grusza, szacuje, że z nowej oferty skorzysta 30 - 40 tys. klientów biznesowych. Szczegóły nowej taryfy nie są jeszcze znane. Stawka za minutę połączenia do wszystkich sieci w najdroższym pakiecie ma wynosić 0,2 zł, czyli 40 - 60 proc. mniej niż u konkurentów. Nie wiadomo, jaka będzie stawka w abonamentach 100 - 200 zł najczęściej wybieranych przez firmy - czytamy w dzienniku.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Play zaczyna walkę o obsługę biznesu