Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Po jakie rozwiązania telekomunikacyjne będzie sięgał przemysł?

Autor: wnp.pl (JM)
05-06-2014 09:58
Po jakie rozwiązania telekomunikacyjne będzie sięgał przemysł?
Fot. Fotolia

- Najczęściej w rozwiązania teleinformatyczne w ostatnim czasie inwestuje energetyka, dużą aktywnością również wykazała się branża transportowa - wskazuje Paweł Dybała, presales engineer Unify.

Nasz rozmówca zauważa, że głównie sięgano po rozwiązania komunikacyjne, które wynikały bezpośrednio z najpilniejszych potrzeb biznesowych firm, pozwalające na szybkie osiągnięcie postawionych celów.
- Firmy wybierają systemy Unified Communications, co umożliwia zwiększenie wydajności pracowników i optymalizację procesów, a także systemy Contact Center, co wspiera centralizację i standaryzację usług dla potrzeb własnych (helpdesk, logistyka) i profesjonalną obsługę klienta (infolinia, serwis) - wylicza Paweł Dybała.

- W najbliższym czasie będziemy obserwować inwestycje w energetyce, w sektorze publicznym oraz finansach - prognozuje Paweł Dybała. - Zdecydowanie najbardziej aktywna będzie branża energetyczna, która chcąc osiągnąć najwyższe standardy, musi zmodernizować istniejące systemy. Najchętniej będą wybierane rozwiązania mobilne oraz systemy oparte na środowisku chmurowym i wirtualnym. Będą one dostarczane przez operatorów telekomunikacyjnych w formie usługi oraz wyspecjalizowanych integratorów rozwiązań IT.

Paweł Dybała wskazuje, że oferta teleinformatyczna dla sektora przemysłowego będzie zdecydowanie ukierunkowana na skalowalne rozwiązanie dla klienta umożliwiające wszechstronne zastosowanie w jego biznesie.

- Systemy i usługi komunikacji UC będą dominować, gdyż tylko one mogą sprostać dzisiejszym wymaganiom branż przemysłowych - przekonuje. - Dostawca jednak musi wziąć pod uwagę to, że użytkownicy mają swoje preferencje i przyzwyczajenia do korzystania z usług teleinformatycznych na swoich ulubionych urządzeniach. Systemy komunikacji UC nie mogą wymagać zastosowania dedykowanej aplikacji, która w zależności od typu terminala i jego systemu operacyjnego, może ograniczać funkcjonalność lub mieć inny wygląd. Generalnie pełen wachlarz usług ma być dostępny za pomocą identycznego interfejsu graficznego na każdym urządzeniu posiadającym dostęp do sieci i przeglądarkę WWW. Kierunek wydaje się więc oczywisty - ekspansja usług i systemów Unified Communications w stronę rozwiązań z chmury i BYOD z ujednoliconym GUI.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


22 086 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP