XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Po kryzysie firmy IT musiały przeformułować ofertę

Po kryzysie firmy IT musiały przeformułować ofertę
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

- Aby wyjść obronną ręką z kryzysu należało utrzymać klienta i zaspokoić jego wymagania – mówi Mariusz Wołodźko, dyrektor działu Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft. - Jeśli przyjąć za aktualną starą prawdę, że koszt zdobycia nowego klienta przewyższa pięciokrotnie utrzymanie starego, to właśnie umiejętne zabiegi, aby firmy zostały właśnie z nami podczas trudniejszego ekonomicznie czasu zdefiniowały największe wyzwania w ostatnich miesiącach.

Zdaniem naszego rozmówcy, w nowym, postkryzysowym krajobrazie, firmy z sektora IT musiały nieco przeformułować swoją ofertę kierowaną do swoich klientów. - Adresaci stali się bardziej krytyczni przy wyborze systemów informatycznych, a w procesie decyzyjnym dokładnie przyglądano się każdej wydawanej złotówce – wyjaśnia Mariusz Wołodźko. - Bardziej zwracano uwagę na koszty implementacji i utrzymania systemu, ryzyko niepowodzenia i szybki zwrot z inwestycji. Ponadto, przy zakupie rozwiązań zaczęto większą wagę przykładać do wsparcia merytorycznego i praktycznego ekspertów biorących udział w kreacji i implementacji oprogramowania.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Po kryzysie firmy IT musiały przeformułować ofertę

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!