Poczta Polska podpisała z Sygnity umowę na serwis i rozwój oprogramowania WiEmPOST. Jako jeden z filarów Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego, oprogramowanie to wspiera procesy logistyczne Poczty oraz wspiera obsługę przesyłek rejestrowanych w całym kraju.
System WiEmPOST wspiera procesy sortowania i przewozu wszystkich typów przesyłek pocztowych - listów, paczek i przesyłek kurierskich oraz opakowań zbiorczych, w których są one transportowane. Oprócz obsługi logistyki system posiada szereg funkcji przydatnych także klientom Poczty. Mogą oni śledzić przesyłki, wprowadzając ich unikalne kody na stronie internetowej Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej MobiPOST. Aplikacja mobilna ułatwia klientom także znalezienie i nawigowanie do najbliższej placówki pocztowej. System umożliwia automatyczne powiadamianie nadawców i/lub odbiorców o statusie przesyłek za pomocą wiadomości e-mail lub SMS.
Informatyzacja procesów logistycznych umożliwia ograniczenie dokumentacji papierowej, upraszcza procedury, a w konsekwencji zmniejsza pracochłonność procesów technologicznych. Działająca w ramach rozwiązania hurtownia danych pozwala na wszechstronne analizowanie gromadzonych w systemie danych i ich raportowanie na odpowiednie poziomy zarządcze.
Unowocześnianie procesów to efekt wdrażanej strategii operatora pocztowego. Poczta Polska to obecnie dynamicznie modernizująca się spółka, która aktywnie odpowiada na zmiany trendów na rynku pocztowych budując silną polską grupę kapitałową opartą o usługi listowe, paczkowe i finansowe. Firma rozwija także obszar cyfrowej korespondencji poprzez swoją platformę e-usług pocztowych: Envelo. Już dzisiaj klienci mogą kupić on-line znaczki, nadać kartkę, wysłać list lub fakturę. Poczta Polska buduje również nowy model przyjaznych placówek z całodobowymi strefami samoobsługowymi. Firma jest liderem na rynku logistyki e-commerce.
Poczta Polska należy do grona najważniejszych klientów Sygnity, a system WiEmPOST wspiera jej kluczowe procesy produkcyjne. Wsparcie serwisowe musi być zatem niezawodne, dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Oprócz serwisowania systemu, Sygnity rozwija go zgodnie z oczekiwaniami klienta, wykorzystując najlepsze standardy i rozwiązania technologiczne.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Poczta Polska kontynuuje współpracę z Sygnity