PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Poczta Polska kontynuuje współpracę z Sygnity

Autor: Artykuł promocyjny dostarczony przez Sygnity SA
21-07-2014 03:04 |  aktualizacja: 17-07-2014 12:15
Poczta Polska kontynuuje współpracę z Sygnity

Poczta Polska podpisała z Sygnity umowę na serwis i rozwój oprogramowania WiEmPOST. Jako jeden z filarów Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego, oprogramowanie to wspiera procesy logistyczne Poczty oraz wspiera obsługę przesyłek rejestrowanych w całym kraju.

W maju br. Sygnity i Poczta Polska podpisały kolejną umowę na serwis i rozwój oprogramowania WiEmPOST, zapewniającego przede wszystkim logistyczną obsługę materiału pocztowego oraz usługi śledzenia przesyłek.
System WiEmPOST wspiera procesy sortowania i przewozu wszystkich typów przesyłek pocztowych - listów, paczek i przesyłek kurierskich oraz opakowań zbiorczych, w których są one transportowane. Oprócz obsługi logistyki system posiada szereg funkcji przydatnych także klientom Poczty. Mogą oni śledzić przesyłki, wprowadzając ich unikalne kody na stronie internetowej Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej MobiPOST. Aplikacja mobilna ułatwia klientom także znalezienie i nawigowanie do najbliższej placówki pocztowej. System umożliwia automatyczne powiadamianie nadawców i/lub odbiorców o statusie przesyłek za pomocą wiadomości e-mail lub SMS.

Informatyzacja procesów logistycznych umożliwia ograniczenie dokumentacji papierowej, upraszcza procedury, a w konsekwencji zmniejsza pracochłonność procesów technologicznych. Działająca w ramach rozwiązania hurtownia danych pozwala na wszechstronne analizowanie gromadzonych w systemie danych i ich raportowanie na odpowiednie poziomy zarządcze.

Unowocześnianie procesów to efekt wdrażanej strategii operatora pocztowego. Poczta Polska to obecnie dynamicznie modernizująca się spółka, która aktywnie odpowiada na zmiany trendów na rynku pocztowych budując silną polską grupę kapitałową opartą o usługi listowe, paczkowe i finansowe. Firma rozwija także obszar cyfrowej korespondencji poprzez swoją platformę e-usług pocztowych: Envelo. Już dzisiaj klienci mogą kupić on-line znaczki, nadać kartkę, wysłać list lub fakturę. Poczta Polska buduje również nowy model przyjaznych placówek z całodobowymi strefami samoobsługowymi. Firma jest liderem na rynku logistyki e-commerce.

Poczta Polska należy do grona najważniejszych klientów Sygnity, a system WiEmPOST wspiera jej kluczowe procesy produkcyjne. Wsparcie serwisowe musi być zatem niezawodne, dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Oprócz serwisowania systemu, Sygnity rozwija go zgodnie z oczekiwaniami klienta, wykorzystując najlepsze standardy i rozwiązania technologiczne.
Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


45 319 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 764 ofert w bazie

2 782 330 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP