XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Poczta Polska kontynuuje współpracę z Sygnity

Poczta Polska kontynuuje współpracę z Sygnity
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Poczta Polska podpisała z Sygnity umowę na serwis i rozwój oprogramowania WiEmPOST. Jako jeden z filarów Zintegrowanego Systemu Teleinformatycznego, oprogramowanie to wspiera procesy logistyczne Poczty oraz wspiera obsługę przesyłek rejestrowanych w całym kraju.

W maju br. Sygnity i Poczta Polska podpisały kolejną umowę na serwis i rozwój oprogramowania WiEmPOST, zapewniającego przede wszystkim logistyczną obsługę materiału pocztowego oraz usługi śledzenia przesyłek.

System WiEmPOST wspiera procesy sortowania i przewozu wszystkich typów przesyłek pocztowych - listów, paczek i przesyłek kurierskich oraz opakowań zbiorczych, w których są one transportowane. Oprócz obsługi logistyki system posiada szereg funkcji przydatnych także klientom Poczty. Mogą oni śledzić przesyłki, wprowadzając ich unikalne kody na stronie internetowej Poczty Polskiej oraz za pośrednictwem aplikacji mobilnej MobiPOST. Aplikacja mobilna ułatwia klientom także znalezienie i nawigowanie do najbliższej placówki pocztowej. System umożliwia automatyczne powiadamianie nadawców i/lub odbiorców o statusie przesyłek za pomocą wiadomości e-mail lub SMS.

Informatyzacja procesów logistycznych umożliwia ograniczenie dokumentacji papierowej, upraszcza procedury, a w konsekwencji zmniejsza pracochłonność procesów technologicznych. Działająca w ramach rozwiązania hurtownia danych pozwala na wszechstronne analizowanie gromadzonych w systemie danych i ich raportowanie na odpowiednie poziomy zarządcze.

Unowocześnianie procesów to efekt wdrażanej strategii operatora pocztowego. Poczta Polska to obecnie dynamicznie modernizująca się spółka, która aktywnie odpowiada na zmiany trendów na rynku pocztowych budując silną polską grupę kapitałową opartą o usługi listowe, paczkowe i finansowe. Firma rozwija także obszar cyfrowej korespondencji poprzez swoją platformę e-usług pocztowych: Envelo. Już dzisiaj klienci mogą kupić on-line znaczki, nadać kartkę, wysłać list lub fakturę. Poczta Polska buduje również nowy model przyjaznych placówek z całodobowymi strefami samoobsługowymi. Firma jest liderem na rynku logistyki e-commerce.

Poczta Polska należy do grona najważniejszych klientów Sygnity, a system WiEmPOST wspiera jej kluczowe procesy produkcyjne. Wsparcie serwisowe musi być zatem niezawodne, dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Oprócz serwisowania systemu, Sygnity rozwija go zgodnie z oczekiwaniami klienta, wykorzystując najlepsze standardy i rozwiązania technologiczne.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Poczta Polska kontynuuje współpracę z Sygnity

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!