PARTNER PORTALU partner portalu wnp.pl
Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj

Polacy wdrożyli contact center w węgierskich wodociągach

Autor: wnp.pl (Marcin Złoch)
07-05-2010 11:09

Polski Finnsoft zakończył wdrożenie contact center SAP Business Communications Management w Eszakdunantuli Vizmu (EDV) - Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji obsługującym północno-zachodnie Węgry. Była to pierwsza na świecie integracja SAP BCM z SAP IS-U (Information System for Utilities).

Contact center SAP BCM usprawnił procesy komunikacji klientów z EDV, a integracja z SAP I-SU umożliwia pełniejszą i bardziej kompleksową obsługę. Nowością w branży utilities jest możliwość samodzielnego wprowadzania przez klienta wskazań liczników wprost do systemu bilingowego, za pośrednictwem serwisu automatycznego IVR.

Firma Finnsoft Sp. z o.o. jest partnerem firmy SAP AG w zakresie rozwiązań zarządzania kontaktami i relacjami z klientami - SAP BCM i SAP CRM. SAP BCM został wdrożony przez Finnsoft w takich firmach jak: Grupa Lotos, Toyota Bank Polska, Toyota Leasing Polska, Deutsche Bank PBC, RCI Bank Polska, Cardif Polska, Bank BPS, WSZ PWN.

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


53 969 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

1 048 524 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 763 ofert w bazie

2 782 331 ofert w bazie


397 664 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP