Polacy wciąż chętniej korzystają z rodzimych portali niż z zagranicznych - czytamy w "Rzeczpospolitej". Jednak popularność krajowych stron nie gwarantuje polskim firmom zysków.
Sytuacja w przypadku serwisów społecznościowych wygląda podobnie jak w handlu internetowym, gdzie najpopularniejszą stroną jest Allegro, czy w komunikatorach, gdzie triumfy świętuje Gadu-Gadu. Polskie wygrywa. I tak. najpopularniejszym portalem w Polsce pozostaje Nasza-Klasa - wynika z cytowanych przez dziennik badań D-Link Technology Trend. Zagraniczne serwisy, mimo iż na całym świecie zdobyły miliony użytkowników, w Polsce pozostają na marginesie.
Jednak jak czytamy w "Rz", duża popularność i rozpoznawalność wśród internautów nie przekładają się na zyski. Jednak polskie firmy, mimo iż nie chcą się dzielić danymi finansowymi, liczą w niedługim czasie na wzrost przychodów
SUBSKRYBUJ WNP.PL
NEWSLETTER
Wnp.pl: polub nas na Facebooku
Wnp.pl: dołącz do nas na Google+
Obserwuj Wnp.pl na Twitterze
RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych
NAPISZ DO NAS