XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Połączenia z Centernetem przed wakacjami

Połączenia z Centernetem przed wakacjami
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Centernet niebawem ruszy z kampaniami promocyjnymi swoich dwóch nowych marek telefonii komórkowej. Pierwsze rozmowy możliwe będą już przed wakacjami.

O pierwszej z marek na razie nie wiadomo zbyt wiele. Leszek Siwek, szef Centernetu (firma zależna od NFI Midas Romana Karkosika, która kilka miesięcy temu wygrała przetarg na wolne pasmo częstotliwości), zdradza jedynie, że kampania wprowadzająca na polski rynek nową markę ma kosztować nie więcej niż 100 mln zł. Siwek nie zdradza, jaka to będzie marka ani do kogo będzie adresowana - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

Znacznie więcej wiadomo o drugiej marce, do której prawo ma Centernet, czyli Extreme Mob (ma pojawić się miesiąc po pierwszej). Oferta pod znanym na świecie logo Extreme (m.in. nazwa kanału telewizyjnego, napojów energetycznych i marka odzieżowa) skierowana będzie do aktywnych, młodych ludzi. Stąd zresztą nietypowy pomysł na dystrybucję kart SIM: pojawią się one przede wszystkim w miejscach, gdzie bywa młodzież, np. w sklepach z deskorolkami czy odzieżą sportową.

Choć debiut Extreme Mob planowany jest na połowę roku, niewykluczone, że zadzwonimy z tej sieci wcześniej. Centernet przygotowuje bowiem intensywnie swój debiut pod tą samą marką w Wielkiej Brytanii, tyle że jako operator wirtualny. Spółka ma na Wyspach podpisaną umowę z Vodafone, działa tam już zresztą pod kierowaną do małego biznesu marką Advantage i ma sieć dystrybucji.

- Dlatego jedna z koncepcji biznesowych zakłada równoczesne rozpoczęcie świadczenia usług telekomunikacyjnych na Wyspach i u nas. Być może towarzyszyłoby temu wielkie wydarzenie w rodzaju jednoczesnego koncertu rockowego na Wembley i w Polsce - rozważa na łamach "GW" prezes Siwek.

Na początku obie marki wystartują tylko z ofertą prepaid. Usługi abonamentowe pojawią się pod koniec roku. - Niewykluczone, że wcześniej zaproponujemy też kilka marek, które wprowadzimy we współpracy z operatorami wirtualnymi. Jesteśmy otwarci na współpracę z firmami, które chciałyby zaproponować swoim klientom bonus w postaci telefonu, a są zbyt małe, by same negocjowały umowy z wielkimi operatorami infrastrukturalnymi - zaznacza w dzienniku szef Centernetu.

Spółka na razie sama podpisała list intencyjny, na podstawie którego ma zostać zawarta umowa umożliwiająca korzystanie z masztów Centertela, operatora sieci Orange. Jak zaznacza w "Gazecie Wyborczej" Siwek, porozumienie jest tak skonstruowane, że być może Centernet nigdy nie będzie stawiał własnych masztów, mimo że musi do 2012 r. docierać do 30 proc. ludności w naszym kraju.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Połączenia z Centernetem przed wakacjami

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!