Internetowy serwis Plusa z muzyką w formacie mp3 ma być najbogatszy w Europie. Ma również zarabiać
Operator zróżnicował muzyczną ofertę: najatrakcyjniejszą propozycję ma dla własnych abonentów (korzystających z nowej oferty Music Pack lub Mix Plus): roczny abonament waha się od 5 zł do 20 zł, pliki są w formacie mp3 i można je ściągać zarówno na telefon, jak i komputer. Użytkownicy usługi pre-paid mogą korzystać tylko z wypożyczalni (abonament od 8 zł do 24 zł) i plików zaopatrzonych w system uniemożliwiający ich kopiowanie. Klienci spoza sieci Plus mają natomiast do wyboru abonamenty od 180 zł do 480 zł rocznie. Przy 3 tys. utworów rocznie nawet ta ostatnia cena jest atrakcyjna (0,16 zł za utwór).
Przedstawiciele Plusa zapewniali, że biblioteka Muzodajni nie ma sobie równej w Europie i będzie nadal rosła. Na razie znalazły się w niej utwory dystrybuowane głównie przez Universal Music Polska i mniejsze wytwórnie, ale Krzysztof Kilian, członek zarządu Polkomtela odpowiedzialny za projekt, zapewniał, że znajdzie się tam cała branża muzyczna - pisze "Parkiet".
Polkomtel liczy, że w ciągu 12 miesięcy od startu serwisu skorzysta z niego 300-400 tys. dotychczasowych klientów sieci spółki. Kilian nie powiedział, na ilu użytkowników spoza sieci Polkomtela liczą władze firmy. Nie ujawnił też, ile operator wyda na promocję serwisu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Plus może przeznaczyć na promocję Muzodajni kilkadziesiąt milionów złotych.
- Chcemy na tym projekcie zarabiać - zapewnił Jarosław Bauc, szef Polkomtela. Przyznał, że Muzodajnia to element planu lojalnościowego, a nie tego, że operator liczy na migrację użytkowników telefonów na kartę do taryf abonamentowych i mix.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polkomtel postawił na e-muzykę