Polkomtel postawił na e-muzykę

Polkomtel postawił na e-muzykę
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Internetowy serwis Plusa z muzyką w formacie mp3 ma być najbogatszy w Europie. Ma również zarabiać

Muzodajnia to nowy projekt Polkomtela (sieć Plus). Internetowy serwis o tej nazwie od poniedziałku udostępniać będzie pliki muzyczne - nie krótkie, ale całe utwory - do ściągnięcia na komputer lub komórkę za zryczałtowaną roczną opłatą. Użytkownik Muzodajni będzie mógł tanio kupić do 3 tys. utworów rocznie (maksymalnie 250 miesięcznie) - pisze "Parkiet".

Operator zróżnicował muzyczną ofertę: najatrakcyjniejszą propozycję ma dla własnych abonentów (korzystających z nowej oferty Music Pack lub Mix Plus): roczny abonament waha się od 5 zł do 20 zł, pliki są w formacie mp3 i można je ściągać zarówno na telefon, jak i komputer. Użytkownicy usługi pre-paid mogą korzystać tylko z wypożyczalni (abonament od 8 zł do 24 zł) i plików zaopatrzonych w system uniemożliwiający ich kopiowanie. Klienci spoza sieci Plus mają natomiast do wyboru abonamenty od 180 zł do 480 zł rocznie. Przy 3 tys. utworów rocznie nawet ta ostatnia cena jest atrakcyjna (0,16 zł za utwór).

Przedstawiciele Plusa zapewniali, że biblioteka Muzodajni nie ma sobie równej w Europie i będzie nadal rosła. Na razie znalazły się w niej utwory dystrybuowane głównie przez Universal Music Polska i mniejsze wytwórnie, ale Krzysztof Kilian, członek zarządu Polkomtela odpowiedzialny za projekt, zapewniał, że znajdzie się tam cała branża muzyczna - pisze "Parkiet".

Polkomtel liczy, że w ciągu 12 miesięcy od startu serwisu skorzysta z niego 300-400 tys. dotychczasowych klientów sieci spółki. Kilian nie powiedział, na ilu użytkowników spoza sieci Polkomtela liczą władze firmy. Nie ujawnił też, ile operator wyda na promocję serwisu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Plus może przeznaczyć na promocję Muzodajni kilkadziesiąt milionów złotych.

- Chcemy na tym projekcie zarabiać - zapewnił Jarosław Bauc, szef Polkomtela. Przyznał, że Muzodajnia to element planu lojalnościowego, a nie tego, że operator liczy na migrację użytkowników telefonów na kartę do taryf abonamentowych i mix.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Polkomtel postawił na e-muzykę

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!