Menu

wnp.pl - portal gospodarczy

Szukaj
  • Strefa premium

Polscy internauci aktywni w sieciowych zakupach

Autor: wnp.pl (WGK)
25-10-2014 12:00
Polscy internauci aktywni w sieciowych zakupach
Fot. Fotolia

62 proc. polskich internautów to "cyfrowi konsumenci" - użytkownicy poszukujący w sieci informacji o produktach, które mają zamiar kupić lub kupujące online. Najwięcej takich osób jest w Indiach (75 proc.), a najmniej w Szwajcarii (45 proc.). Polacy częściej od Amerykanów i Niemców robią zakupy w internecie.

Z badania wpływu internetu i mediów społecznościowych na zachowania konsumentów korzystających z sieci przeprowadzonego przez firmę doradczą EY wynika, że największy odsetek cyfrowych konsumentów występuje nie w krajach rozwiniętych, a w rozwijających się. - Wynika to z uwarunkowań kulturowych i swego rodzaju "tradycji zakupowych", które rozwijały się przez dziesięciolecia w najbardziej zamożnych gospodarkach - tłumaczy Barbara Górska, dyrektor marketingu w EY.

wnp.pl - portal gospodarczy

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

KOMENTARZE (0)

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!



SUBSKRYBUJ WNP.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu wnp.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Wnp.pl: polub nas na Facebooku


Wnp.pl: dołącz do nas na Google+


40 545 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

966 189 ofert w bazie

POLECANE OFERTY

5 800 ofert w bazie

2 782 270 ofert w bazie


397 662 ofert w bazie

GORĄCE KOMUNIKATY

Wyszukiwanie zaawansowane
  • parking
  • bankiet
  • catering
  • spa
  • klub
  • usługi
  • rekreacja
  • restauracja
467 ofert w bazie

POLECAMY W SERWISACH GRUPY PTWP