Notowana na NewConnect spółka Inteliwise w najbliższych dniach uruchomi portal AvaGuide. net, z którego będzie można pobierać aplikację - wirtualnego pracownika (awatara).
Na początek spółka zdecydowała się na otwarcie biura na Tajwanie (jest w trakcie rejestracji spółki). - Rynki chiński i tajwański to 250 mln internautów. Z analiz, które przeprowadziliśmy, wynikało, że nasza oferta będzie cieszyła się tam dużym zainteresowaniem - mówił prezes Strzałkowski.
- Każdy przedsiębiorca, lub osoba zajmująca się budową stron internetowych, może w ciągu kilkunastu minut stworzyć aplikację, przedstawiającą wirtualnego pracownika. Jego zadaniem jest udzielanie odpowiedzi na najważniejsze pytania, pomoc w nawigacji po stronie internetowej czy promowanie oferty firmy - wyjaśniał koncepcję wirtualnego doradcy Strzałkowski.
Kolejnym krajem, który Inteliwise chce podbić swoimi awatarami, są Stany Zjednoczone. - Kończymy prace nad strategią na ten rynek - podsumował szef firmy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Polski wirtualny doradca pomoże Chińczykom i Amerykanom