Ponad 40 tys. firm uczestniczyło dotąd w Internetowej Rewolucji

Ponad 40 tys. firm uczestniczyło dotąd w Internetowej Rewolucji
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Ponad 40 tysięcy małych i średnich firm do tej pory uczestniczyło w ogólnopolskim programie Internetowa Rewolucja. Poznań jest trzecim miastem w Polsce, w którym zorganizowano cykl spotkań poświęconych promocji własnego biznesu w sieci.

Jak poinformował w Poznaniu Janusz Moneta, dyrektor ds. marketingu w Google, w ramach programu małe i średnie firmy w Polsce mogą za darmo zarejestrować adres internetowy, stworzyć pierwszą stronę internetową, uczestniczyć w bezpłatnej kampanii reklamowej w sieci i umieścić wizytówkę na internetowych mapach.

"Spotykamy się z przedsiębiorcami w ich miastach, by pokazać im, dlaczego warto zaistnieć w internecie. Podczas Dnia Internetowej Rewolucji przedsiębiorcy mogą spotkać się ze specjalistami ds. promocji w internecie i wziąć udział w przygotowanych przez nas wykładach i szkoleniach" - dodał.

W Dniu Internetowej Rewolucji odbywa się szereg wykładów i prezentacji, w trakcie, których przedsiębiorcy mogą dowiedzieć się, na co zwracać uwagę wybierając adres internetowy, jak założyć stronę WWW i jak ją promować w sieci.

Poinformował, że do tej pory w Poznaniu do programu przystąpiło ok. 3 tys. firm.

"W Wielkiej Brytanii internet generuje 7 proc. PKB - to więcej niż generuje transport czy budownictwo. Nasz program ma na celu doprowadzenie do osiągnięcia takich wartości w Polsce. Wkrótce przedstawimy wyniki podobnych badań przeprowadzonych w naszym kraju" - powiedział Moneta.

Z badań wynika, że 89 proc. polskich małych i średnich firm korzysta z sieci, jednak prawie połowa nie ma strony internetowej (dane: SMG/KRC). Internetowa Rewolucja to przedsięwzięcie mające ich zachęcić do obecności w internecie. Program prowadzony jest od ponad roku. Pierwsze firmy zaczęły korzystać z programu w grudniu 2009 r.

Wcześniej podobne wydarzenia odbywały się we Wrocławiu i Krakowie, kolejne zaplanowano w Gliwicach i Gdańsku oraz kilkunastu mniejszych miastach.

Program prowadzony jest przy współudziale Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i firmy home.pl. Patronat nad akcją objął resort gospodarki.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Ponad 40 tys. firm uczestniczyło dotąd w Internetowej Rewolucji

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!